Cele ogólne:
- branie udziału w zabawach ruchowych i muzycznych
- rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu
- rozumienie poleceń w języku obcym i reagowanie na nie
- podejmowanie prób powtarzania słów i zwrotów użytych w piosenkach i rymowankach
- słuchanie i rozumienie historyjki obrazkowej
- utrwalenie nazw kolorów
Zamierzenia z języka angielskiego na miesiąc
Kwiecień:
"Sports” – nauka słów związanych ze sportem: football, basketball, riding a bike, swimming, running,
- nauka piosenki “We all fall down”
- zabawa kalambury
„In the playground” – zabawki i plac zabaw
- zabawy ruchowe i gry statyczne w kole
- „Can I play with your...?” - nauka piosenki z pokazywaniem
- “My favourite toy is a....” - wypowiadanie sie na temat ulubionej zabawki
Adjectives: – przyimki : w-in, na-on, z tyłu -behind, z przodu – in front of, pomiędzy – between
“Revision” -gry i zabawy ruchowe utrwalające poznany materiał leksykalny, powtórzenie poznanych piosenek
Maj:
“Insects and nature” - nauka słów związanych z wiosennymi owadami i przyrodą: fly, bee, butterfly, dragonfly, ladybird, flowers,
- zabawa „Find the pairs”
- oglądanie animowanego filmu i dyskusja
“Family” przypomnienie słów związanych z rodziną;
- opisywanie fotografii rodzinnej
- zabawy przy piosenkach: Finger family, Baby shark
“Mother’s day” wprowadzenie słów: flowers, kiss, hug, gift, heart
- słuchanie i nauka piosenki “Skidamarink”
- zabawy muzyczno-ruchowe w kole
“Picnic time” - nauka słów związanych z żywnością, którą można zabrać na piknik: apples, cheese sandwitch, water, biscuits, orange juice,
- zabawy przy piosence: Dee-do-damm
- branie udziału w zabawach ruchowych i muzycznych
- rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu
- rozumienie poleceń w języku obcym i reagowanie na nie
- podejmowanie prób powtarzania słów i zwrotów użytych w piosenkach i rymowankach
- słuchanie i rozumienie historyjki obrazkowej
- utrwalenie nazw kolorów
Zamierzenia z języka angielskiego na miesiąc
Kwiecień:
"Sports” – nauka słów związanych ze sportem: football, basketball, riding a bike, swimming, running,
- nauka piosenki “We all fall down”
- zabawa kalambury
„In the playground” – zabawki i plac zabaw
- zabawy ruchowe i gry statyczne w kole
- „Can I play with your...?” - nauka piosenki z pokazywaniem
- “My favourite toy is a....” - wypowiadanie sie na temat ulubionej zabawki
Adjectives: – przyimki : w-in, na-on, z tyłu -behind, z przodu – in front of, pomiędzy – between
“Revision” -gry i zabawy ruchowe utrwalające poznany materiał leksykalny, powtórzenie poznanych piosenek
Maj:
“Insects and nature” - nauka słów związanych z wiosennymi owadami i przyrodą: fly, bee, butterfly, dragonfly, ladybird, flowers,
- zabawa „Find the pairs”
- oglądanie animowanego filmu i dyskusja
“Family” przypomnienie słów związanych z rodziną;
- opisywanie fotografii rodzinnej
- zabawy przy piosenkach: Finger family, Baby shark
“Mother’s day” wprowadzenie słów: flowers, kiss, hug, gift, heart
- słuchanie i nauka piosenki “Skidamarink”
- zabawy muzyczno-ruchowe w kole
“Picnic time” - nauka słów związanych z żywnością, którą można zabrać na piknik: apples, cheese sandwitch, water, biscuits, orange juice,
- zabawy przy piosence: Dee-do-damm